کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316489 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نام و تاریخ احتمالی عرضه آپدیت GDR2 ویندوزفون مشخص شد


بر طبق اسکرین شاتی که از یک کاربر چینی در تویتر منتشرشده است، آپدیت جی‌دی‌ار ۲ بانام Emerald در هفته‌ی آینده عرضه خواهد شد.

Windows-Phone-Brand

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ مایکروسافت آپدیت‌های ویندوز فون را برای گوشی‌های لومیا بانام‌های  Amber ، Black ، Cyan ، Denim ارائه کرده است.بعد از آپدیت GDR1 که حدود دو هفته پیش به‌صورت همگانی منتشر شد، خبرهای دریافتی حکایت از انتشار آپدیت GDR2 در چند هفته‌ی آینده دارند. اگر شما اکانت توسعه‌دهنده‌ی ویندوز فون را تهیه نکرده‌اید باید بگوییم از این آپدیت محروم خواهید بود زیرا طبق گفته‌های منتشرکننده‌ی این عکس Emerald ابتدا تنها برای توسعه‌دهندگان عرضه خواهد شد و پس‌ازآن به‌صورت زمان بدنی برای گوشی‌های لومیا منتشر می‌شود.

fake

البته نمی‌توان زیاد به تصویر منتشرشده اعتماد کرد زیرا هنوز بیانه‌ای رسمی از طرف مایکروسافت در رابطه بازمان عرضه‌ی GDR2  منتشرنشده است ولی ما با فرض صحت داشتن این تصاویر می‌توانیم نتیجه بگیریم از نرم‌افزارهای کاربردی تنها برنامه‌ی Spam Filter به نسخه‌ی 2 ارتقاء پیداکرده و باقی برنامه‌ها با شماره‌ی قبلی منتشرشده‌اند که این خود جای تردید در صحت این عکس را بیشتر می‌کند.

درهرحال شایعات بیان می‌کنند GDR2 در پایان همین ماه برای توسعه دهنگان و از ماه بعد برای گوشی‌های لومیا به ترتیب منتشر خواهد شد.بدین ترتیب این اخبار با وعده‌ای که مایکروسافت مبنی بر یک سیستم‌عامل برای تمام دستگاه‌ها داده بود مطابقت ندارد زیرا مطمئناً هنوز قابلیت اجرای نرم‌افزارهای ویندوز فون به ویندوز نیامده‌ است، اما می‌توان حدس GDR2 همزمان با نسخه‌ی پیش‌نمایش نهایی ویندوز 10 که در ماه ژانویه بیرون خواهد آمد منتشر شود.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23177 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/07/26 تعداد مشاهده: 1497
سافت گذر